A Jola Csoport üzletei rendkívül sok időt, pénzt, figyelmet áldoznak arra, hogy az általa forgalmazott termékek minél részletesebben szemléltetve legyenek!

 

Miért fontos ez?

 

Természetesen legfőképpen a vásárló szempontjából, hiszen – és nem kell ehhez műszaki beállítottságúnak lenni – egy-egy építkezés, vagy lakásfelújítás során tisztában akarunk lenni azzal, hogy mit is vásárolunk!

Egy szekcionált garázskapu szerkezeti felépítése

Egy szekcionált garázskapu szerkezeti felépítése

Hőszigetelési rétegződés bemutatása

Hőszigetelési rétegződés bemutatása

Egy-egy metszet, ábra, bemutatott termék közelebb visz minket ahhoz, hogy a legjobb döntést meg tudjuk hozni. Természetes szándéka mindenkinek, hogy például lássa, mi van a redőnytokon belül, hogy hogyan mozog a szúnyogháló, mennyire erős a hőszigetelő hatása egy-egy üvegezési lehetőségnek, vagy mi is van a vakolaton belül – és sorolhatnánk.

infra

Üvegezett nyílászárók hőszigetelési tulajdonságának szemléltetése infraszekrényen

sarokmetszet

Ablakmetszetek: üvegezési lehetőségek, vasalatok és profilok bemutatása

Redőnytokok belső felépítésének bemutatása

Redőnytokok belső felépítésének bemutatása

A döntés meghozatalának másik sarokpontja természetesen az esztétikum, ezért azon túl, hogy rengeteg színmintát, felületi anyagmintát tartunk üzletünkben, lehetőségeinkhez képest a késztermékek közül is igyekszünk minél többet kiállítani, például az ajtólapok színeiből, mintáiból, üvegezési lehetőségeiből.

Ezen szemléltető eszközök másik –fontos!- célja az, hogy üzletvezetőink folyamatos szakmai képzésében segítségünkre legyenek.

Természetesen egyszerű állítanunk, de higgyék el: nem sok versenytársunk áldoz arra ennyi figyelmet, hogy megfelelően és szakszerűen tájékoztassa vásárlóit!

Így születik meg a jó döntés: tájékozott vásárló – képzett szakeladó – bemutatott termékek!